New units - Download and discuss

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Tovarish
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New units - Download and discuss

Beitrag von Tovarish »

This thread will switch to english some posts later :lol:
Zuletzt geändert von Tovarish am 12.02.2009, 19:33, insgesamt 4-mal geändert.
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Tovarish
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Beitrag von Tovarish »

Sooo...nun isser da.
Für Interessierte häng ich die *pck, *col, *hot und *inf noch an.
Bild


-edit-
Die *hot Informationen noch genaustens zu richten hatte ich noch keinen Nerv für, wird aber bei der nächste Ausführung verbessert.
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staghound_mkIII.rar
Staghound MKIII
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-Barbarossa-
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Beitrag von -Barbarossa- »

Hast du den Turm eines Cromwells benutzt? Der Staghound Mk. III hatte ja einen Crusaderturm und von daher vermisse ich etwas das typische Aussehen des Schildkrötenturms der Crusader-Serie - vor allem eben die abgeschrägten Seiten des Turms.
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Bild

Aber sehr gute Idee, der Staghound fehlt auf jeden Fall noch! Auch wenn die Mk. III Variante wohl stark in der Unterzahl war.
Zuletzt geändert von -Barbarossa- am 07.02.2009, 18:48, insgesamt 3-mal geändert.
Das Leben ist kein Frankreichfeldzug.
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Last Soldier
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Beitrag von Last Soldier »

Can you render cube or wall in Sust scene ? Im trying make some objects but find right angle of shadows is problem. I hope units have same shadows like buildings :) Thanks
Footage from the frontline on Youtube!
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Tovarish
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Beitrag von Tovarish »

-Barbarossa- hat geschrieben:Hast du den Turm eines Cromwells benutzt? Der Staghound Mk. III hatte ja einen Crusaderturm und von daher vermisse ich etwas das typische Aussehen des Schildkrötenturms der Crusader-Serie.

Aber sehr gute Idee, der Staghound fehlt auf jeden Fall noch! Auch wenn die Mk. III Variante wohl stark in der Unterzahl war.
Habe mich an der Panzer General III-Grafik orientiert :lol:
Aber weiß auch nicht warum ich nich erstmal gegoogelt hab, werde ihn nochmal überarbeiten :wink:
Can you render cube or wall in Sust scene ? Im trying make some objects but find right angle of shadows is problem. I hope units have same shadows like buildings Smile Thanks
I didnt render this vehicle, i just used paint for it.
I'm totally clueless of rendering :wink:
With the second point you are right
nevux
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Beitrag von nevux »

Did you draw the vehicle from different angles, all in paint?
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Tovarish
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Beitrag von Tovarish »

All in paint, but i didn't draw every pixel of it (possible...but a f****** load of work). I merged two vehicles and modified it as good as possible


Doch bevor ich mich an den Staghound wieder dransetze möchte ich heute noch den M15 fertig bekommen, der mir auch sehr am Herzen liegt.
nevux
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Beitrag von nevux »

cromwell and dingo? Interesting!
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Tovarish
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Beitrag von Tovarish »

Yeh, i used the daimler mkI, but crusader and daimler would be the better way, the cannon a bit bigger and ...perfect i'd say 8)
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Tovarish
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Beitrag von Tovarish »

I don't know if somebody ever browsed the edit_common.sue... I did at Forever and found that time some very interesting things, but in SuSt2 it's more interesting, what fireglow didn't integrate to the game.
Take a look at this...

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Especially the second one...a bit modified... would be a better HMG as the known ones
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Tovarish
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Beitrag von Tovarish »

So...i finished the Staghound MKIII...attached the *.rar file which includes the *col, *pck, *hot and *inf. Have fun! :wink:

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(if it's too dark....sust_graph3 will heal every pixel :wink: )
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JOSS[WildCat]
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Beitrag von JOSS[WildCat] »

Tested...
Superb! :roll:
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Tovarish
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Beitrag von Tovarish »

Well...I'm still working on a version without the case on the back of the turret...will upload it this evening
Tijn
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Beitrag von Tijn »

Hi Towarish,

Do you still do all work by hand? I bet you would be a great 3D modeller then when you start working with real 3D programs. Why don't you just try, a whole new world will open for you,and the world will be begging for models from your hand ;)
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Tovarish
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Beitrag von Tovarish »

I work with a mix of "merging and grafical modifying" i'd say.
I don't paint the whole turret, I'm sure I'm able to do...but the work is too evil :lol:

I tried gmax this week and the tool (PhotoModeler) that wildcat presented and I'm amazed about 3D art. I'm sure i'll work some weeks on 3d-modelling and then we'll see if its good work :dance
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