New graphics - finished & download

Forum zum Thema Modding, um dort über "Neue Einheiten", Neue Objekte", "Modding Tools" usw zu diskutieren.
Benutzeravatar
Last Soldier
Feldwebel
Feldwebel
Beiträge: 346
Registriert: 20.07.2007, 20:05

New graphics - finished & download

Beitrag von Last Soldier »

rar includes:
*.bmp files
*.obr files
*.mtr files

("rubby" and stones dont have blocking setup)
--------------------------------------------------------------------------
"Destroyed city set"


Bild
http://wgames.historical-ss-mods.net/sust/rubby.rar

Bild
http://wgames.historical-ss-mods.net/sust/big_rubby.rar

Bild
http://wgames.historical-ss-mods.net/sust/stones.rar

Bild
http://wgames.historical-ss-mods.net/su ... e01-10.rar

Here are all stones and rubbies with block settings: http://wgames.historical-ss-mods.net/su ... _block.rar
Here are all stones and rubbies with block settings and they are semi transparent (draw under all other graphics): http://wgames.historical-ss-mods.net/su ... itrans.rar

--------------------------------------------------------------------------
Streets set
Bild
http://wgames.historical-ss-mods.net/sust/lamp01.rar
http://wgames.historical-ss-mods.net/sust/lamp02.rar
http://wgames.historical-ss-mods.net/sust/lamp03.rar

--------------------------------------------------------------------------
City momuments
Bild
http://wgames.historical-ss-mods.net/su ... untain.rar

--------------------------------------------------------------------------
Propaganda
Bild Bild
http://wgames.historical-ss-mods.net/sust/flags.rar

--------------------------------------------------------------------------
Misc
Bild
http://wgames.historical-ss-mods.net/sust/radio.rar

Bild
http://wgames.historical-ss-mods.net/sust/gulash.rar

Bild
http://wgames.historical-ss-mods.net/sust/furniture.rar

Bild Bild
http://wgames.historical-ss-mods.net/sust/barrage.rar

Bild
http://wgames.historical-ss-mods.net/sust/ammo.rar

Bild
http://wgames.historical-ss-mods.net/sust/dead_cows.rar

Bild
http://wgames.historical-ss-mods.net/sust/guns.rar

Bild
http://wgames.historical-ss-mods.net/sust/sandbags.rar
Dateianhänge
sscr016.jpg
sscr016.jpg (392.65 KiB) 8401 mal betrachtet
Zuletzt geändert von Last Soldier am 18.09.2010, 20:27, insgesamt 8-mal geändert.
Footage from the frontline on Youtube!
nevux
Hauptmann
Hauptmann
Beiträge: 729
Registriert: 31.05.2008, 16:02
Wohnort: Eindhoven

Beitrag von nevux »

Insane.

You're pretty fast..
bobofrut
Mannschaften
Mannschaften
Beiträge: 17
Registriert: 19.01.2008, 17:35

Beitrag von bobofrut »

Really great job!!! This is must be in RWM 6.8!
Benutzeravatar
2wk
Hauptfeldwebel
Hauptfeldwebel
Beiträge: 467
Registriert: 15.12.2006, 12:53

Beitrag von 2wk »

Sehr schön!

aber wie wird das jetzt in das Spiel integriert?

Könnte man das nicht mal an einem Beispiel erläutern? :?:

Very nice!

But how is this now in the game?

Could not even explain with an example? :?:
Benutzeravatar
Tovarish
Oberst
Oberst
Beiträge: 1084
Registriert: 01.01.2003, 01:13

Beitrag von Tovarish »

Great work! :shock:

Is it possible to give the ruin more texture and maybe colors, would it be hard to do?
Benutzeravatar
|FrEaK|Safran
Major
Major
Beiträge: 893
Registriert: 12.03.2007, 16:16
Wohnort: Im Cockpit einer Ar 234
Kontaktdaten:

Beitrag von |FrEaK|Safran »

Awesome! :shock:
Nix Signatur, wir haben Weltwirtschaftskrise, da wird an ALLEM gespart, egal wie unsinnig es auch ist ;P
Benutzeravatar
Last Soldier
Feldwebel
Feldwebel
Beiträge: 346
Registriert: 20.07.2007, 20:05

Beitrag von Last Soldier »

thx all!
Tovarish hat geschrieben:Is it possible to give the ruin more texture and maybe colors, would it be hard to do?
Is easy change colors, but im not sure which color palette use. Every house in sust have other colors and is from other material (bricks, panels..).
2wk hat geschrieben:Very nice! But how is this now in the game? Could not even explain with an example? :?:
here is problem, it must be in "official" package of some mod, maybe it someone use :)
Footage from the frontline on Youtube!
Tijn
Stabsunteroffizier
Stabsunteroffizier
Beiträge: 294
Registriert: 09.09.2006, 11:33
Wohnort: NL

Beitrag von Tijn »

@Last Soldier,

If you manage to create a bit sharper textures and less dittering, we will for sure use it in RWM. Did you render in 3D Max? You may want to check your render settings, I'm pretty sure you can gain some color quality improvement.
Benutzeravatar
Last Soldier
Feldwebel
Feldwebel
Beiträge: 346
Registriert: 20.07.2007, 20:05

Beitrag von Last Soldier »

Tijn hat geschrieben:If you manage to create a bit sharper textures and less dittering, we will for sure use it in RWM. Did you render in 3D Max? You may want to check your render settings, I'm pretty sure you can gain some color quality improvement.
Any examples ? Concrete objects + what is bad, i need show it. Its only 2d but no problems use filters or change/edit colors.
Dateianhänge
sharpen.png
sharpen.png (7.67 KiB) 8290 mal betrachtet
Footage from the frontline on Youtube!
Benutzeravatar
JOSS[WildCat]
Hauptfeldwebel
Hauptfeldwebel
Beiträge: 467
Registriert: 08.02.2009, 21:34
Wohnort: Free UKRAINE!

Re: New graphics - finished & download

Beitrag von JOSS[WildCat] »

I use for Color correction - Color Pilot http://www.colorpilot.com/pilot.html
But it Shareware...
So upload some files to me... i can... :wink:

or tru PM... :wink:
Bild
Benutzeravatar
HunButyok
Leutnant
Leutnant
Beiträge: 561
Registriert: 20.06.2006, 05:47
Wohnort: Zalacsány

Re: New graphics - finished & download

Beitrag von HunButyok »

Hi Guys!

Our modder ask you he can use this objects?
They are nice to the RCM-eastern-front scheme....

Thank you!
Bild
Benutzeravatar
Last Soldier
Feldwebel
Feldwebel
Beiträge: 346
Registriert: 20.07.2007, 20:05

Re: New graphics - finished & download

Beitrag von Last Soldier »

HunButyok hat geschrieben:Hi Guys!

Our modder ask you he can use this objects?
They are nice to the RCM-eastern-front scheme....

Thank you!
yes, my work is free for all :!: im be happy if someone will use it :)

(*.obj are using palette from eastfront scheme)
Footage from the frontline on Youtube!
Benutzeravatar
kopfabhassan
Oberleutnant
Oberleutnant
Beiträge: 640
Registriert: 18.02.2007, 22:56
Kontaktdaten:

Re: New graphics - finished & download

Beitrag von kopfabhassan »

@Last Soldier

Hi can you maybe try to make some Destroyed Units like Tiger or some new dead Soldiers
and last thing i want maybe some overrolled AT Guns.
Zitate:

1.oder mit das Programm 2.ich komm nicht wieter Merdè 3.ich bekomme das nicht zum leufen (Final) 4.und wer bis du den für einer
auch so einer wie Lamafarmer wen ja da gut nacht Deutschland 5.Aber keiner war mal in einen La Guerre 6.Ich kaufe das nicht für 49,95 ,für ein 10 ja 7.ich mach kein kampf mit die ok8.Dein Deutsch ist ok 9.nicht den scheiss Forever der ist Mühl , Merdè HS2 ist genau richtig und besser als RWM 10.Schlauchboote wahrum nicht toole idee Danke11.@ kopf ab
und das ist dein Oder für den Forumwechter
nevux
Hauptmann
Hauptmann
Beiträge: 729
Registriert: 31.05.2008, 16:02
Wohnort: Eindhoven

Re: New graphics - finished & download

Beitrag von nevux »

I could send you this one, if you like. It needs a bit more work, but overall I think it looks pretty ok.

http://s6b.directupload.net/file/d/1703 ... 6l_jpg.htm
Benutzeravatar
Last Soldier
Feldwebel
Feldwebel
Beiträge: 346
Registriert: 20.07.2007, 20:05

Re: New graphics - finished & download

Beitrag von Last Soldier »

kopfabhassan hat geschrieben:@Last Soldier
Hi can you maybe try to make some Destroyed Units like Tiger or some new dead Soldiers
and last thing i want maybe some overrolled AT Guns.
I guess for overrolled units is needed 3d model.. without it can maximaly do this:
Dateianhänge
overrolled.png
overrolled.png (20.11 KiB) 8126 mal betrachtet
Footage from the frontline on Youtube!
Antworten

Zurück zu „Alles zum Thema Modding“