Strachwitz offensive

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Strachwitz offensive

Beitrag von nevux » 03.10.2010, 13:54

Berlin/Stavelot are nearly done.. so its time to start something new.. and different

Moonsund landing operation is no more.... subject just wasnt exciting enough as hardly any armour was involved in the battle.. no tanks = no fun I think.

New topic: The offensive conducted by Kampfgruppe Strachwitz of the Army group Narwa, directed against the Krivasoo swamp bridgehead southwest of Narva, late march 1944.

-384x384 SP

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Re: Strachwitz offensive

Beitrag von nevux » 06.10.2010, 14:23

A swampy forest, devastated by German Luftwaffe bombings during the fighting in the weeks prior the start of the Strachwitz offensive.

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mosad27
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Re: Strachwitz offensive

Beitrag von mosad27 » 06.10.2010, 14:31

great map when we can play?

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Re: Strachwitz offensive

Beitrag von nevux » 06.10.2010, 16:55

Well.. scripting is going to take a while i guess... so I think no sooner then 3 months from now.

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Re: Strachwitz offensive

Beitrag von mosad27 » 06.10.2010, 17:32

ok i will wait for that map


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Re: Strachwitz offensive

Beitrag von nevux » 09.10.2010, 19:03

hiho..

Ich werde mal versuchen meinen betreig hier auf Deutsch zo erstellen.. Deutsche texte lesen ist fur mich kein problem aber selber schreiben.. na das ist doch ganz etwas anderes... also, los gehts..

hier ein paar Bilder um ihnen einen ersten Eindruck zu verschaffen!

Zug auf dem weg zum Auvere Bahnhof
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Huegel mit steinen
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Eine Russische Festung
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Sumpf suedlich von Auvere Bahnhof
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wald
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Re: Strachwitz offensive

Beitrag von Madmax223 » 09.10.2010, 19:41

Woooooooooooooooooow!!!!!!!! Outstanding! I'm sure this map'll blow us away!

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Re: Strachwitz offensive

Beitrag von -Barbarossa- » 09.10.2010, 22:55

Wieder eine sehr natürlich wirkende map nevux und auch ein sehr interessantes Szenario!
Dein deutsch ist übrigens sehr, sehr gut, da brauchst du dich in keinster Weise zu verstecken! military7
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Re: Strachwitz offensive

Beitrag von nevux » 27.03.2011, 16:03

hallo..

A tiny update I would like to share.. work on the map is still in progress..

A Soviet pontoon bridge across the Narva river at the Kriivasoo swamp area:

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Re: Strachwitz offensive

Beitrag von -Barbarossa- » 27.03.2011, 16:27

Realistic looking and nice detail-level. Good work as always, mate.
By the way, how many SP maps u allready offical released? Only the Berlin-map?
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Re: Strachwitz offensive

Beitrag von nevux » 28.03.2011, 18:07

Not too many I'm afraid. Most maps are still in the pipeline.. some have been abandoned. I will focus entirely on Strachwitz and maybe revisit older ones like Stavelot once I've finished. Stavelot is approx 80% done I'd say. I've put it on the shelves for now on the account of having run out of interesting ideas for the continuation of the script. I will finish it eventually though, that much i can promise.

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Re: Strachwitz offensive

Beitrag von Green Devil » 05.04.2011, 21:59

Hi nevux military18 !

Dickes Lob für deine bombastische Karte. Sieht sehr toll aus. Werd ich auf meine "Zock - Liste" setzen. Und endlich findet auch mal die Geschichte (oder zumindest ein Teil davon) des "Panzergrafen" den Weg in´s SuSt - Universum!

MfG - GREEN DEVIL military18

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Re: Strachwitz offensive

Beitrag von nevux » 06.04.2011, 22:29

Some ingame screens to capture an impression of the maps atmosphere.

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I just realized the first image contains an anachronism. The battle portrayed in this game took place in late march 1944. The long barreled jagdpanzer L/70 was not available before sept/okt 1944. Although the game itself is only loosely based on historical events, i do intend to keep myself from going outside historical boarders in terms of tanks and weapons available.

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Re: Strachwitz offensive

Beitrag von nevux » 14.04.2011, 14:55

Hi peeps,

Check out the bitmap image below for a nice overview of the landscape.

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Re: Strachwitz offensive

Beitrag von nevux » 16.04.2011, 15:15

Could anybody explain to me what a 'yy==-1' error entails? I keep getting this error when generating sp missions from my map in the editor. starting the mission ingame ends in a ctd while loading.
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edit:

Nevermind, its probably due to some script that's missing lines.


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