World at War Mod (WWM)

SS RW Standalone Mod.

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Re: World at War Mod (WWM)

Beitrag von Ironman » 03.12.2014, 13:47

Oops meant backtrack for Germans, :oops:


combo
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Re: World at War Mod (WWM)

Beitrag von combo » 05.12.2014, 08:05

military18
Thank you for your kind words, guys! military7
Ironman hat geschrieben:Will you be including an Pac with triple mgs, I cannot remember the series number designated to it but was used by various units in later stages of war
If you mean Sd.Kfz.251/21 - mittlerer Schutzenpanzerwagen Drilling MG 151, it is possible he will be in the future when will be updated graphics of Sd.Kfz.251's. :roll:
Ironman hat geschrieben:if remember rightly 503rd Scherer pander used them as well as t34 with turret removed and replaced with as guns what I can't remember, are they units that we could see in this mod. :?:
This tank will not be exact. military9
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hopsing1959
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Re: World at War Mod (WWM)

Beitrag von hopsing1959 » 06.12.2014, 15:42

Hallo Combo
Die Bilder von der Map haben eine Ähnlichkeit mit dem Mod von RWG Trufh of War 0.4.

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Re: World at War Mod (WWM)

Beitrag von Ironman » 06.12.2014, 19:08

Sorry about spelling, my kindle fire doesn't want to recognise german word for tank or abbreviations for armoured personnel carrier, yes drilling version was what I meant, from pics all looking good. Keep up good work guys. military18

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Re: World at War Mod (WWM)

Beitrag von combo » 06.12.2014, 19:46

hopsing1959 hat geschrieben:Hallo Combo
Die Bilder von der Map haben eine Ähnlichkeit mit dem Mod von RWG Trufh of War 0.4.
Hello, hopsing1959 military18
This is no accident. Back in February, the first page of this topic, I wrote:
combo hat geschrieben:We - the former members of RWG-team. The most active part of RWG-team was unhappy with the previous leadership, we left the old team and now we continue to improve mod, which have invested a lot of our strength, but a separate command and under another name. :aaa2
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Re: World at War Mod (WWM)

Beitrag von 2wk » 22.12.2014, 12:33

@ALL

In 2 Tagen ist Weihnachten! :mrgreen: :mrgreen:

Gibts zum Fest ne kleine Beta zum anspielen? :aaa2
░ ▒▓▄▀▄▀▄█▓▒░ Mapper die das Minenlegen unterbinden, sind nur zu faul zu scripten!░ ▒▓▄▀▄▀▄█▓▒░

http://www.germania-shop.com/

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Re: World at War Mod (WWM)

Beitrag von combo » 26.12.2014, 16:14

military18
2wk hat geschrieben:@ALL
In 2 Tagen ist Weihnachten! :mrgreen: :mrgreen:
Gibts zum Fest ne kleine Beta zum anspielen? :aaa2
Patch WWM 0.3 came out today. military7 military2
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Re: World at War Mod (WWM)

Beitrag von Jumbo67 » 27.12.2014, 10:16

Patch WWM 0.3 came out today.
Thanks for the great message still wish a merry Christmas

Jumbo67
"Wer eine Schlacht gewinnen will, muss denken, dass er der Sieger ist. Man kann eine Schlacht auch verlieren, wenn man denkt, man ist der Sieger. Aber man kann nie und nimmer gewinnen, wenn man sich für einen Verlierer hält."

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Re: World at War Mod (WWM)

Beitrag von tom » 01.01.2015, 14:35

Hi.

Sorry, I have massive technical problems that prevent me from going online atm and sadly no money to fix them :aaa3

Nevertheless I will continue working offline as much as possible.

Yours

tom :wink:
Krieg ist die Fortsetzung der Politik mit anderen Mitteln. Es erhebt sich nur die Frage, ob er immer nötig ist. Wehret den Anfängen!!!!!

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Re: World at War Mod (WWM)

Beitrag von Ironman » 08.01.2015, 16:15

How is mod getting along, are there anymore juicy screenshots to see of progress, :aaa6

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Re: World at War Mod (WWM)

Beitrag von combo » 11.01.2015, 14:55

Hello everyone! military18
Ironman hat geschrieben:How is mod getting along, are there anymore juicy screenshots to see of progress, :aaa6
Now I have session at my University, so next month I can hardly delight you with screenshots. military8 But I can show that, what is alredy in released patch 0.3. military7

Line of IL-2 (and IL-10 for future versions) :aaa2

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Re: World at War Mod (WWM)

Beitrag von Ironman » 17.01.2015, 13:03

Nice looking units, long time in being released is mod but as saying goes best things always come to those who wait, on the ju 52 model side door is open, will it close when going to take off and during flight then open upon landing.
One other thing is it possible to have fires stay lit rather than go out ( i mean say can enter a destroyed town where buildings are burning and stay burning wether its caused by bombs tank or artillery) and maybe insert fires on map through editor if can understand me, think would be bit more realistic. :)

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Re: World at War Mod (WWM)

Beitrag von Markus1987 » 24.01.2015, 20:03

Einfach nur Super Bilder. ich bin echt sehr gespannt darauf.

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Re: World at War Mod (WWM)

Beitrag von combo » 25.01.2015, 15:47

military18 Hello everyone!
Ironman hat geschrieben:Nice looking units, long time in being released is mod but as saying goes best things always come to those who wait, on the ju 52 model side door is open, will it close when going to take off and during flight then open upon landing.
Yes, that's right! military7
Ironman hat geschrieben:One other thing is it possible to have fires stay lit rather than go out ( i mean say can enter a destroyed town where buildings are burning and stay burning wether its caused by bombs tank or artillery) and maybe insert fires on map through editor if can understand me, think would be bit more realistic. :)
Good idea. Something similar is in mod. Something can be added in the future. :roll:
Markus1987 hat geschrieben:Einfach nur Super Bilder. ich bin echt sehr gespannt darauf.
Danke!

Today - new graphics of T-70, T-70M and SU-76M by our friend Nordleng! :aaa2 :aaa6

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Re: World at War Mod (WWM)

Beitrag von rodrigopx1 » 11.02.2015, 12:43

already have some programming for when the game is ready to download this?


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