SUDDEN STRIKE FOREVER BY MODPLANET

Hauptforum für Sudden Strike 1 und dem Addon Forever.
Antworten
Benutzeravatar
rashidudin
Hauptgefreiter
Hauptgefreiter
Beiträge: 109
Registriert: 13.01.2011, 15:13

SUDDEN STRIKE FOREVER BY MODPLANET

Beitrag von rashidudin »

Bild
Bild
Bild

Dear fans of Sudden Strike!

The summer is a never-ending holiday, which means, it’s time to give presents. This time, MODPLANET prepared for you something that will arouse nostalgic fells in the heart of any sudden-striker. So, behold:

military18 Skin pack for Sudden Strike Forever military18


Bild
  • Graphics of almost all units are reworked, the US infantry is entirely remastered, some names are changed.
  • No changes in the gameplay and the characteristics of the units, you can play all original missions and campaigns with improved graphics.
  • The skin pack comes with a full version of Sudden Strike Forever, no need to spend time searching and installing the original game. Just download, unrar, and enjoy.
In addition to the original missions and campaigns, the build contains a few hundred single missions, generally in German.
Bild

DOWNLOAD SUDDEN STRIKE FOREVER WITH SKIN PACK
https://drive.google.com/file/d/1PMBLc4 ... sp=sharing


Credits: Artaban (almost all ground units), Ordos (almost all US units), Nordleng (some US units), Junkers (M8 Greyhound), Liberation mod (MACK truck), Rashidudin (infantry, coordinator)
Zuletzt geändert von rashidudin am 27.07.2021, 14:50, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
Comrade Kimo
Oberfeldwebel
Oberfeldwebel
Beiträge: 430
Registriert: 03.09.2020, 03:48
Wohnort: Sharkia ,Egypt
Kontaktdaten:

Re: SUDDEN STRIKE FOREVER BY MODPLANET

Beitrag von Comrade Kimo »

Absolutely amazing work. This makes Sudden strike forever a lot better than before with these outstanding textures. Keep it up :D

Regards,

Comrade Karim
Footage from the bloody frontlines on Youtube!

https://www.youtube.com/@Sudden_Strike_HQ_Kemo_Centeral

Bild


military9
Benutzeravatar
badger lowe
Stabsunteroffizier
Stabsunteroffizier
Beiträge: 291
Registriert: 20.04.2020, 15:06
Wohnort: Kingdom of Mercia
Kontaktdaten:

Re: SUDDEN STRIKE FOREVER BY MODPLANET

Beitrag von badger lowe »

OH MY GOSH, that's bloody awesome
Never was so much owed by so many to so few
Benutzeravatar
rashidudin
Hauptgefreiter
Hauptgefreiter
Beiträge: 109
Registriert: 13.01.2011, 15:13

Re: SUDDEN STRIKE FOREVER BY MODPLANET

Beitrag von rashidudin »

Thanks to badger lowe:


EinfachIch
Mannschaften
Mannschaften
Beiträge: 13
Registriert: 10.03.2021, 12:12

Re: SUDDEN STRIKE FOREVER BY MODPLANET

Beitrag von EinfachIch »

Deutsche Version:

Erst einmal Danke dafür. Endlich SuSt Forever ohne Abstürze auf Win 10 spielen.
Einige Dinge sind allerdings dabei, die mich ein wenig stören.
Alle Kampagnen und viele Singlemissionen sind in der Beschreibung doch in Englisch (und nicht wie in der Beschreibung angegeben in Deutsch). Schade, muss ich also wieder Foto machen und Übersetzungsprogramm betätigen. Nervig, aber Ok.
Die neuen Skins wie die vom Greyhound finde ich nicht so überzeugend, alle anderen Einheiten muss man sagen, sind soweit gut, aber gewöhnungsbedürftig.
Tja, und zum Schluss noch dieses. Einen Teil der Missionen kann man löschen, da doppelt vorhanden (englisch/deutsch oder französisch/deutsch).
Fazit: zwar gibt es eine vielzahl von gewöhnungsbedürftigen Dingen und leider die meisten Missionen in Englisch, aber der Vorteil aus meiner Sicht ist der, dass ich endlich alle Original Missionen wieder spielen kann. Darum Daumen hoch.

Nachtrag:
========

Leider muss ich einen Nachtrag erstellen. Einen kleinen Grafikfehler habe ich gefunden. Wenn Ari von LKWs gezogen wird, hängen die Kanonen nicht direkt dahinter, sondern ein wenig versetzt. Ist aber nur ein kosmetischer Fehler.


Englisch Version:

First of all, thank you for this. Finally playing SuSt Forever without crashes on Win 10.
There are a few things that bother me a bit though.
All campaigns and many single missions are in English (and not in German as stated in the description). Too bad, so I have to take a picture again and use the translation program. Annoying, but Ok.
The new skins like the Greyhound I find not so convincing, all other units must be said, are so far good, but need getting used to.
Well, and finally this. A part of the missions can be deleted, because they are available twice (English/German or French/German).
Conclusion: there are a lot of things to get used to and unfortunately most of the missions are in English, but the advantage from my point of view is that I can finally play all the original missions again. Therefore thumbs up.

Addendum:
=========

Unfortunately, I have to create an addendum. I have found a small graphic error. When Ari is pulled by trucks, the cannons do not hang directly behind it, but a little offset. But this is only a cosmetic error.
Antworten

Zurück zu „Sudden-Strike Forever Allgemein“