New units - Download and discuss
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Zuletzt geändert von Tovarish am 12.02.2009, 19:33, insgesamt 4-mal geändert.
Sooo...nun isser da.
Für Interessierte häng ich die *pck, *col, *hot und *inf noch an.
-edit-
Die *hot Informationen noch genaustens zu richten hatte ich noch keinen Nerv für, wird aber bei der nächste Ausführung verbessert.
Für Interessierte häng ich die *pck, *col, *hot und *inf noch an.
-edit-
Die *hot Informationen noch genaustens zu richten hatte ich noch keinen Nerv für, wird aber bei der nächste Ausführung verbessert.
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- Staghound MKIII
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- -Barbarossa-
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Hast du den Turm eines Cromwells benutzt? Der Staghound Mk. III hatte ja einen Crusaderturm und von daher vermisse ich etwas das typische Aussehen des Schildkrötenturms der Crusader-Serie - vor allem eben die abgeschrägten Seiten des Turms.
Aber sehr gute Idee, der Staghound fehlt auf jeden Fall noch! Auch wenn die Mk. III Variante wohl stark in der Unterzahl war.
Aber sehr gute Idee, der Staghound fehlt auf jeden Fall noch! Auch wenn die Mk. III Variante wohl stark in der Unterzahl war.
Zuletzt geändert von -Barbarossa- am 07.02.2009, 18:48, insgesamt 3-mal geändert.
Das Leben ist kein Frankreichfeldzug.
RWM auf Twitter folgen! https://twitter.com/RWM_Barbarossa
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Can you render cube or wall in Sust scene ? Im trying make some objects but find right angle of shadows is problem. I hope units have same shadows like buildings Thanks
Footage from the frontline on Youtube!
Habe mich an der Panzer General III-Grafik orientiert-Barbarossa- hat geschrieben:Hast du den Turm eines Cromwells benutzt? Der Staghound Mk. III hatte ja einen Crusaderturm und von daher vermisse ich etwas das typische Aussehen des Schildkrötenturms der Crusader-Serie.
Aber sehr gute Idee, der Staghound fehlt auf jeden Fall noch! Auch wenn die Mk. III Variante wohl stark in der Unterzahl war.
Aber weiß auch nicht warum ich nich erstmal gegoogelt hab, werde ihn nochmal überarbeiten
I didnt render this vehicle, i just used paint for it.Can you render cube or wall in Sust scene ? Im trying make some objects but find right angle of shadows is problem. I hope units have same shadows like buildings Smile Thanks
I'm totally clueless of rendering
With the second point you are right
I don't know if somebody ever browsed the edit_common.sue... I did at Forever and found that time some very interesting things, but in SuSt2 it's more interesting, what fireglow didn't integrate to the game.
Take a look at this...
Especially the second one...a bit modified... would be a better HMG as the known ones
Take a look at this...
Especially the second one...a bit modified... would be a better HMG as the known ones
So...i finished the Staghound MKIII...attached the *.rar file which includes the *col, *pck, *hot and *inf. Have fun!
(if it's too dark....sust_graph3 will heal every pixel )
(if it's too dark....sust_graph3 will heal every pixel )
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- Staghound_MKIII.rar
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- JOSS[WildCat]
- Hauptfeldwebel
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- Registriert: 08.02.2009, 21:34
- Wohnort: Free UKRAINE!
I work with a mix of "merging and grafical modifying" i'd say.
I don't paint the whole turret, I'm sure I'm able to do...but the work is too evil
I tried gmax this week and the tool (PhotoModeler) that wildcat presented and I'm amazed about 3D art. I'm sure i'll work some weeks on 3d-modelling and then we'll see if its good work
I don't paint the whole turret, I'm sure I'm able to do...but the work is too evil
I tried gmax this week and the tool (PhotoModeler) that wildcat presented and I'm amazed about 3D art. I'm sure i'll work some weeks on 3d-modelling and then we'll see if its good work