Für das Finale
Also das zusammelspiel der Mitglieder ist eigentlich normal, zumindest wenn man etwas Schwung ins Spiel reinbringen will. Wenn das auf beiden Seiten geschieht ist doch alles super.
Und ob ich mich jetzt auf einer Kleistkarte zusammenrotte oder auf St. Lo, macht doch keinen wirklichen Unterschied. Auf beiden Karten gewinnt man so gegen unerfahrene Spieler. Auf den KBS Karten funktioniert das eigentlich noch besser, weil dort mehr Raum zum fahren ist (was mir gefällt), weniger Klippen und Objekte, und auf manchen Karten kann man schon einen grausamen T34 Sturm entfachen, St. Lo fällt mir da grad ein. Also vom "rush-grad" geben sich beide Kartentypen nichts, da muss man schon ehrlich sein. Zumindest kann man das nicht als Gegenargument zu Kleist anbringen, das gilt für alle Karten.
Bei Kleist gibts ab und an mal Balancing-probleme, aber gut spielbar sind die Karten trotzdem.
Ich spiele sowohl die Kleist als auch die KBS Karten gerne, ist doch schön wenn man Abwechslung hat, und auch eine gewisse Auswahl an Karten.
Und ob ich mich jetzt auf einer Kleistkarte zusammenrotte oder auf St. Lo, macht doch keinen wirklichen Unterschied. Auf beiden Karten gewinnt man so gegen unerfahrene Spieler. Auf den KBS Karten funktioniert das eigentlich noch besser, weil dort mehr Raum zum fahren ist (was mir gefällt), weniger Klippen und Objekte, und auf manchen Karten kann man schon einen grausamen T34 Sturm entfachen, St. Lo fällt mir da grad ein. Also vom "rush-grad" geben sich beide Kartentypen nichts, da muss man schon ehrlich sein. Zumindest kann man das nicht als Gegenargument zu Kleist anbringen, das gilt für alle Karten.
Bei Kleist gibts ab und an mal Balancing-probleme, aber gut spielbar sind die Karten trotzdem.
Ich spiele sowohl die Kleist als auch die KBS Karten gerne, ist doch schön wenn man Abwechslung hat, und auch eine gewisse Auswahl an Karten.
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@Marc Anton

i think than
KT vs 2 comets, 1 Fireflys, 1 Achille is suffisant,
After, off course, and naturely (brain ?), is proportional with the unit number
1 KT vs 3 GB tanks is not the same than 3 KT vs 18 GB tanks, naturely it's necessary to reduce (a fiew...
)
and if 3 germans bombers shoot a KT directly, HO! the poor KT is destroyed, and if, and if...
i dont speak about the vast possible scenarios (it's the war...), but of comparaison duels.
After, yes in the battles, the speech of "comparison" is never the reality of fightings on map.
By ex, a KT can meet 1 Comet or 6.... or/and others units, it's never similar
> and if Pershing had not been included at the origin in SS2 or RWM
(what would have been much more logical for this WW2 marginal unit),
how would have you makes ? and well without ... that goes from is
i speak by player ... man... it's very understand for all, not for you ?... brain ?i never see 24 tigers on MP map

yes, I was perhaps a little too enthusiasticKT vs 3 comets, 2 Fireflys, 1 Achille

KT vs 2 comets, 1 Fireflys, 1 Achille is suffisant,
After, off course, and naturely (brain ?), is proportional with the unit number
1 KT vs 3 GB tanks is not the same than 3 KT vs 18 GB tanks, naturely it's necessary to reduce (a fiew...

with of "if" the situations are very different often ...6 tanks vs 1 KT. That means 36 Tanks against 6 King Tiger
My team will bomb at least 2 of the enemy KT´s and we have a 36vs4 ......
and if 3 germans bombers shoot a KT directly, HO! the poor KT is destroyed, and if, and if...
i dont speak about the vast possible scenarios (it's the war...), but of comparaison duels.
After, yes in the battles, the speech of "comparison" is never the reality of fightings on map.
By ex, a KT can meet 1 Comet or 6.... or/and others units, it's never similar
> and if Pershing had not been included at the origin in SS2 or RWM
(what would have been much more logical for this WW2 marginal unit),
how would have you makes ? and well without ... that goes from is
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v2 and v1
Again my country is being forgotten, 1300 v2's were used on Antwerp and many v1, more were launched on Belgium than on the United Kingdom.i vote NO! V1 + V2 out !
- because V1 only used for attack GB country in WW2
- and V2 exist already in SS2 and nobody use this very WW2 marginal unit.
The v2 isn't used in the game because you can't give it as a renforcement.
It would be cool to have v2 mobile rockets, they were transported on a Vidalwagen and then put on a Meillerwagen that towed it to the launchsite.
maybe it's possible to build a vehicle that.

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@Ralf:
Langemark möchte eine mobile V2 einsetzen.
Er sagt, dass man damals sehr viele V2 und V1 von Antwerpen aus abgeschossen hat und, dass sie momentan nicht im MP_Maps benutzt werden, weil man sie nicht als Verstärkung setzen kann
@Langemark
Das ist keine schlechte Idee, aber sie wurden ja soweit ich weiß nur EINMAL taktisch eingesetzt
I like that idea, but in reality they were only used ONE time as tactical weapon, as far as I know.
Remember/Beachte: Real Warfare Mod
Obwohl es schon nett wäre...
Langemark möchte eine mobile V2 einsetzen.
Er sagt, dass man damals sehr viele V2 und V1 von Antwerpen aus abgeschossen hat und, dass sie momentan nicht im MP_Maps benutzt werden, weil man sie nicht als Verstärkung setzen kann

@Langemark
Das ist keine schlechte Idee, aber sie wurden ja soweit ich weiß nur EINMAL taktisch eingesetzt

I like that idea, but in reality they were only used ONE time as tactical weapon, as far as I know.
Remember/Beachte: Real Warfare Mod

Obwohl es schon nett wäre...
Nix Signatur, wir haben Weltwirtschaftskrise, da wird an ALLEM gespart, egal wie unsinnig es auch ist ;P
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Yes but I made a map, with 4 v2's that are auto-launched on a certain location like the city. I've had many players going 'wow, awesome'I like that idea, but in reality they were only used ONE time as tactical weapon, as far as I know.
it's a map in the ardennes:
http://www.youtube.com/watch?v=qGAL7NdpsLQ
look at this german videoclip you can see the v1 and v2 flying over the battlefield. It's a weapon that will make the game more fun.
The problem is they have to be neutral units now in the game, otherweise the player can launch them, this means you can only use them in 1v1 maps
And thanks for translating

Mvg
Zuletzt geändert von Langemarck am 27.04.2007, 21:59, insgesamt 1-mal geändert.
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en français : je dis qu'avec des "SI", nous pouvons tous envisager comme possibilités ou scénariosMarc Anton hat geschrieben:Bahnhof ?with of "if" the situations are very different often ...
Sorry das kann ja kein Mensch verstehen, lass mal gut sein.
in inglish : i say, that with of "IF"(s), all possibilities and scenarios are possible (all above in the langage and human imagination...)
and that is a "IF" :
@Langemarck>> My team will bomb at least 2 of the enemy KT´s and we have a 36vs4 ......
ok ... but have they be of units precise, important, significant and determining during the WW2 ?>>Again my country is being forgotten, 1300 v2's were used on Antwerp and many v1, more were launched on Belgium than on the United Kingdom.
The v2 isn't used in the game because you can't give it as a renforcement.
It would be cool to have v2 mobile rockets, they were transported on a Vidalwagen and then put on a Meillerwagen that towed it to the launchsite.
maybe it's possible to build a vehicle that.
I think no, and I always think that they were marginal. And if i speak of that, it's not a problem of "country", of self-respect and patriotism.
Technologically German was higher (and surely too late...), but numerically largely lower, no national judgement of me
if you to seek only more recreation… it's sure, all the weapons are possible, "Stars War" is not far...>> It's a weapon that will make the game more fun.
and the BIG problem... it's if you includ marginal or prototyps units in RWM, after you will see it on all the maps (like in HS2)...
and bye bye WW2 immersion and hello science fiction (but for that, exist very better others games...)
rubish = ?>> Shadock called me Romanian immigrant because i didn't agree with his statements, he posts rubish everywhere
and no, because only you agree always with “ssackâ€
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die maps sind aber arg klein fuer ne V1 
und selbst auf die allierten landekoepfe an normannischen kueste hat der adolf keine v raketen feuern lassen weil der die fuer london aufbewahren wollte
da haette es fuer ein paar rotarmisten panzer erst recht keine gegeben ^^
aber was imho ganz geil waere, waeren artilleriebeobachter mit denen man gebietsfeuer anfordern kann.
oder einfach so einen button fuer ari aehnlich den flugzeug (jaeger bomber aufklaerer nachschub) buttons angebracht und ausgefuehrt

und selbst auf die allierten landekoepfe an normannischen kueste hat der adolf keine v raketen feuern lassen weil der die fuer london aufbewahren wollte

da haette es fuer ein paar rotarmisten panzer erst recht keine gegeben ^^
aber was imho ganz geil waere, waeren artilleriebeobachter mit denen man gebietsfeuer anfordern kann.
oder einfach so einen button fuer ari aehnlich den flugzeug (jaeger bomber aufklaerer nachschub) buttons angebracht und ausgefuehrt
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