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New units - Download and discuss
Verfasst: 07.02.2009, 17:00
von Tovarish
This thread will switch to english some posts later

Verfasst: 07.02.2009, 18:18
von Tovarish
Sooo...nun isser da.
Für Interessierte häng ich die *pck, *col, *hot und *inf noch an.
-edit-
Die *hot Informationen noch genaustens zu richten hatte ich noch keinen Nerv für, wird aber bei der nächste Ausführung verbessert.
Verfasst: 07.02.2009, 18:40
von -Barbarossa-
Hast du den Turm eines Cromwells benutzt? Der Staghound Mk. III hatte ja einen Crusaderturm und von daher vermisse ich etwas das typische Aussehen des Schildkrötenturms der Crusader-Serie - vor allem eben die abgeschrägten Seiten des Turms.
Aber sehr gute Idee, der Staghound fehlt auf jeden Fall noch! Auch wenn die Mk. III Variante wohl stark in der Unterzahl war.
Verfasst: 07.02.2009, 18:41
von Last Soldier
Can you render cube or wall in Sust scene ? Im trying make some objects but find right angle of shadows is problem. I hope units have same shadows like buildings

Thanks
Verfasst: 07.02.2009, 18:44
von Tovarish
-Barbarossa- hat geschrieben:Hast du den Turm eines Cromwells benutzt? Der Staghound Mk. III hatte ja einen Crusaderturm und von daher vermisse ich etwas das typische Aussehen des Schildkrötenturms der Crusader-Serie.
Aber sehr gute Idee, der Staghound fehlt auf jeden Fall noch! Auch wenn die Mk. III Variante wohl stark in der Unterzahl war.
Habe mich an der Panzer General III-Grafik orientiert
Aber weiß auch nicht warum ich nich erstmal gegoogelt hab, werde ihn nochmal überarbeiten
Can you render cube or wall in Sust scene ? Im trying make some objects but find right angle of shadows is problem. I hope units have same shadows like buildings Smile Thanks
I didnt render this vehicle, i just used paint for it.
I'm totally clueless of rendering

With the second point you are right
Verfasst: 07.02.2009, 19:00
von nevux
Did you draw the vehicle from different angles, all in paint?
Verfasst: 07.02.2009, 19:05
von Tovarish
All in paint, but i didn't draw every pixel of it (possible...but a f****** load of work). I merged two vehicles and modified it as good as possible
Doch bevor ich mich an den Staghound wieder dransetze möchte ich heute noch den M15 fertig bekommen, der mir auch sehr am Herzen liegt.
Verfasst: 07.02.2009, 19:26
von nevux
cromwell and dingo? Interesting!
Verfasst: 07.02.2009, 19:30
von Tovarish
Yeh, i used the daimler mkI, but crusader and daimler would be the better way, the cannon a bit bigger and ...perfect i'd say

Verfasst: 12.02.2009, 18:16
von Tovarish
I don't know if somebody ever browsed the edit_common.sue... I did at Forever and found that time some very interesting things, but in SuSt2 it's more interesting, what fireglow didn't integrate to the game.
Take a look at this...
Especially the second one...a bit modified... would be a better HMG as the known ones
Verfasst: 12.02.2009, 19:16
von Tovarish
So...i finished the Staghound MKIII...attached the *.rar file which includes the *col, *pck, *hot and *inf. Have fun!
(if it's too dark....sust_graph3 will heal every pixel

)
Verfasst: 12.02.2009, 19:49
von JOSS[WildCat]
Tested...
Superb! 
Verfasst: 12.02.2009, 19:55
von Tovarish
Well...I'm still working on a version without the case on the back of the turret...will upload it this evening
Verfasst: 12.02.2009, 20:04
von Tijn
Hi Towarish,
Do you still do all work by hand? I bet you would be a great 3D modeller then when you start working with real 3D programs. Why don't you just try, a whole new world will open for you,and the world will be begging for models from your hand

Verfasst: 12.02.2009, 20:12
von Tovarish
I work with a mix of "merging and grafical modifying" i'd say.
I don't paint the whole turret, I'm sure I'm able to do...but the work is too evil
I tried gmax this week and the tool (PhotoModeler) that wildcat presented and I'm amazed about 3D art. I'm sure i'll work some weeks on 3d-modelling and then we'll see if its good work
