Operation Frühlingserwachen

Lasst hier eure RWM Maps von der Community testen !
-gehtnix-
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Re: Operation Frühlingserwachen

Beitrag von -gehtnix- » 14.03.2013, 09:53

Hi nevux

Siehe Bilder, Scripte laufen endlos ... und nerven ... :?

Zur Mission, rückt man nicht schnell genug vor wird man gnadenlos zusammengeschossen und der eigene Nachschub bleibt aus. :wink:
Spielbar aber sehr hart, etwas mehr Munition wäre zu wünschen. Munition auf der Karte ist sehr schwer zu erreichen und ebenfalls sehr knapp.
Siegbedingung fehlt im Script?
Beide Jagdtiger verloren, die Scripte zum betanken laufen weiter ...
Dateianhänge
MWSnap344.jpg
MWSnap344.jpg (71.82 KiB) 4996 mal betrachtet
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MWSnap343.jpg (58.33 KiB) 4996 mal betrachtet


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Re: Operation Frühlingserwachen

Beitrag von nevux » 14.03.2013, 10:24

thanks for the feedback!

The messages only appear when units are on the square or circle; this is mentioned in the initial dialogue screen.
Maybe ill swap it with buidings that need to be entered..

Siegbedingung: targets to be captured are marked on the minimap when any unit is placed on the circle next to the searchlight (to the immediate right of entrance point). These messages will continue to be issued for as long as ANY unit is on the circle. Script is adaptive, i.e will display only targets that remain to be captured.. targets already captured will not be shown, unless lost to the enemy again.

Jagdtiger breakdown messsages and ammo will be fixed

Also I've put a delay on the start of enemy counterattacks.

gr,

nevux

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Re: Operation Frühlingserwachen

Beitrag von -gehtnix- » 14.03.2013, 10:49

nevux hat geschrieben: The messages only appear when units are on the square or circle; this is mentioned in the initial dialogue screen.
Maybe ill swap it with buidings that need to be entered..
Das hab ich überlesen, hatte mehrmals angefangen um alle Toilettenhäuschen mal zu versuchen ... :wink:

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Re: Operation Frühlingserwachen

Beitrag von nevux » 14.03.2013, 10:57

hah ok thanks for the warning! This is probably confusing other players as well.

The toilets only serve as a 'selector' for the randomization of initial reinforcements (4 variants: "stug"/"tiger"/"panther+pzIV"/"jgpzIV+Nashorn") and also for randomization of enemy reinforcements throughout the game.

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Re: Operation Frühlingserwachen

Beitrag von -gehtnix- » 14.03.2013, 18:37

Nach der Einheitenauswahl macht der Oberst gleich mal Sicht.

Die eigenen Versorger legen viele kleine Wege zurück und könnten ein einmaliges wieder volltanken gebrauchen, z.B. wenn der Sprit für alle eigenen Versorger < 20% ? oder sollen die Versorger mit Absicht nicht viel bewegt werden?


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Re: Operation Frühlingserwachen

Beitrag von nevux » 15.03.2013, 10:47

Gehtnix:
Fuel plays no role in this game. I rather focus the attention on combat then on logistics. Logistics are probably more interesting on large, strategic maps, not so much on smaller, tactical maps like this one. The final version will have a bit more supply trucks and ammo

The final version will be available soon

I've finally managed to win my own game :) :

Bild

I lost pretty much everything.. with my last Tiger II defending the bridge whilst a small group of infantry supported by 1 jagdpanzer L/70 and 1 jagdpanther where just able to capture Pincehely and win the game... 10 more minutes and I would have probably ended up being pushed back

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Re: Operation Frühlingserwachen

Beitrag von -gehtnix- » 15.03.2013, 13:09

nevux hat geschrieben:
I've finally managed to win my own game :) :
Hatte dein Spiel beim ersten spielen locker verloren. :aaa7

Bild
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Re: Operation Frühlingserwachen

Beitrag von nevux » 15.03.2013, 13:28

Beta version is too hard.. final version will give the player some time to advance before the counterattacks begin. 96 tanks destroyed is a formidable achievement though :)!

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Re: Operation Frühlingserwachen

Beitrag von nevux » 16.03.2013, 13:01

Final will be released next week. I've started building another map as of yesterday: Seelow heights (256x256)

Ive only spent of hours on it so far so it's pretty low in detail yet but it captures the outline of the map:

Defensive attrition map
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Re: Operation Frühlingserwachen

Beitrag von nevux » 17.03.2013, 11:41

Bild

panzergraben?

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Re: Operation Frühlingserwachen

Beitrag von Baron_von_Peter » 20.03.2013, 09:05

Get BTW while enter the tank dug out at the western crossroad

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Re: Operation Frühlingserwachen

Beitrag von nevux » 20.03.2013, 10:06

BTW? Please explain what BTW is. Crash 'back to windows'? If so.. thats weird as it doesnt happen for me. Will look into it.

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Re: Operation Frühlingserwachen

Beitrag von -gehtnix- » 14.04.2013, 11:28

nevux hat geschrieben:("Frühlingserwachen")Final will be released next week.
Hab ich die Finale-Version verpasst oder kommt diese erst noch?

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Re: Operation Frühlingserwachen

Beitrag von Last Soldier » 14.04.2013, 11:38

It would be nice to see a similar map with detailed graphics in multiplayer
Footage from the frontline on Youtube!

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Re: Operation Frühlingserwachen

Beitrag von Ente » 14.04.2013, 19:41

Hallo,

ich bin ebenfalls bis zur Kreuzung vorgestoßen.
Bisher finde ich die Karte spannend und anspruchsvoll.
Einige Male musste ich doch lange nachdenken, wie ich weiter vorgehen soll. Der Russe hat sich recht gut versteckt! :D

Gruß Ente


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