This mod is conversion all paramets,and schemes from RWM 6.8 + Units from Mods Liberation, Estern Front, RWG, RWM.. on Sudden Strike Resource War engine.
All maps from RWM 6.8 are full compatybility witch tchis mod.
Deutschalnd units:
Zuletzt geändert von Ito am 11.11.2010, 18:22, insgesamt 1-mal geändert.
Fajne połączenie. Sporą część jednostek widzę po raz pierwszy. A balans (siła ognia,przebijalność pancerza) jaki dałeś , taki jak w rwm ? Ogólnie pozytywne wrażenie tym bardziej że jest to w ss rw. Musiał byś wrzucić jeszcze screeny z grafiką w twoim modzie, mam na myśli jakie obiekty się tam znajdują (np w edytorze dla przykładu). Jest możliwość pobrania modu?
Jeśli chodzi o parametry jednostek, animacje itd. to są takie same jak w RWM 6.8. Schematach graficznych zawarte są niemal wszystkie detale zebrane z modów Liberation, RWG, HS + kilka moich autorskich z tym że zachowana jest kolejność taka jak obowiązuje w RWM 6.8, dlatego wystarczy wziąść dowolną mape z RWM, rozpakowaćja do eytora i ponownie skonwertować w moim modzie i będzie ona identyczna jak na tradycyjnym modzie z zachowaniem tych samych jednostek. Jeśli chodzi o ilość detali domów czy vertictal objects, to jest ich bardzo dużo (np. vertictal object mam z 950 sztuk, domów niepamietam ale sa wszystkie z RWM, RWG i Liberation)
P.s. - Ponieważ jednostek mam bardzo dużo i same ładniuśkie, mod musi być podzielony jakby na schematy bo gra by nie wydolila, dlatego będą jakby 4 teatry działań:
Rosja, Zachód, Afryka północna, Pacyfik (w całości podpiety do moda z PWM2.0)
Oczywiście będę chciał zrobić żeby w modzie występowały wszystkie strony konfliktu włącznie z polakami
Z tego co piszesz to wynika że mod musi naprawdę dużo ważyć (950 verticali no ładnie ). Nieżle się napracowałeś. Polskie jednostki też wrzuciłeś rozumiem. Z tym żeby do rwm dali polskie jednostki to ciężko by było z powodu na możliwości silnika ss2. Wtedy dodali by jeśli nawet np jednosktki rosyjskie czy brytyjskie z innym podpisem i dzwiekiem co było by z pewnością miłym zaskoczeniem. Na twoim modzie rozumiem pójdą mapy z liberation tylko z balansem z rwm. A co z widokiem czolgów który jest inny w liberation moim zdaniem lepszy( wezsze pole widzenia z boku i z tylu) zostaje zachowany na schemacie liberation czy jest taki sam jak w rwm? I jeszcze jedno pytanie, żeby zamieścić zdjęcie tu na forum to jaki maksymalny może być rozmiar zdjęcia bo moich coś nie widać.
Ladnie ten projekt wyglada.
Obecnie gram na 6.8 ale temat "paliwa" to moim zdaniem wazny faktor dla RWM.
W grach takich jak "EUROPE 2015"; "Противостояние: Принуждение к миру" itp. to zmienia calkowicie planowanie operacji.
Prztpuszczam, ze dosc duzo pracy zanim MOD wyjdzie na swiatlo dzienne, ale gratuluje inicjatywy i cierpliwie czekam na wyniki.